loading...
دانلود فیلم و سریال
اطلاعات

                                                          بسم الله الرحمن الرحیم


با عرض سلام .این سایت کاملا مجاز بوده و هیچ ارتباطی با سایتهای غیراخلاقی و مغایر با نظام جمهوری اسلامی ندارد و در صورت مشاهده لینک های غیر مجاز و یا نارضایتی صاحبان اثر لطفا اطلاع دهید تا حذف گردد

تیلیغات
روح ا.... بازدید : 205 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مخفی سازی برنامه ها و بازی های در حال اجرا در ویندوز

Boss Invisible

 

 

تعارف که نداریم! بسیاری از افراد با کامپیوتر محل کار خود بازی های کامپیوتری انجام میدهند! و یا نرم افزارهای شخصی خود را نصب و اجرا میکنند. اما همیشه در حال انجام بازی نگران این هستند که یکی از همکاران یا رئیس آنها سر برسد و مچشان را بگیرد! در این حالت تا بخواهید از بازی خارج شوید کار از کار گذشته است و دستتان رو شده است.

 

نرم افزار Boss Invisible برای این دسته از افراد طراحی شده است. توسط این نرم افزار میتوانید یک میانبر کیبورد تعریف کنید تا در صورت فشردن آن، بلافاصله برنامه یا بازی که در حال اجرا است مخفی شود.

 

به این ترتیب کارمندانی که با کامپیوتر محل کار خود بازی میکنند، و یا دانش آموزانی که به بهانه تحقیق با کامپیوتر مشغول بازی میشوند میتوانند به محض سر رسیدن رئیس یا والدین خود، با فشردن یک دکمه بازی را مخفی کنند و خود را مشغول انجام کار نشان دهند!

 

لازم نیست نگران بازی خود باشید. چون این برنامه فقط آن را به صورت موقت مخفی میکند و بعد از اینکه محیط امن شد میتوانید ادامه بازی خود را انجام دهید!

ادامه مطلب
يكشنبه، 25 فروردين ماه، 1392 \ 1 نظر \ 5877 بازدید
روح ا.... بازدید : 167 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل کردن USB کامپیوتر

My USB Only 7

 

 

 

 

اگر غیر از خودتان افراد دیگری هم امکان دسترسی به کامپیوترتان را دارند (در منزل یا محیط کار و اداره) ، شاید دوست داشته باشید که پورت های USB کامپیوترتان را قفل کنید. تا کسی نتواند از طریق USB فایلی را از کامپیوتر شما بردارد یا چیزی روی آن کپی کند.

 

یا حتی اگر نگران آلوده شدن کامپیوترتان با ویروس های USB هستید، میتوانید با قفل کردن پورت USB جلوی دسترسی ویندوز به فلش مموری ها را بگیرید. مگر اینکه خودتان اجازه این کار را بدهید!

 

نرم افزار My USB Only همانطور که از اسمش هم پیداست، کاری میکند تا USB کامپیوتر شما فقط مال خودتان باشد! یعنی تمام پورت های USB کامپیوتر را قفل میکند تا بدون حضور و اجازه شما کسی نتواند از آنها استفاده کند.

روح ا.... بازدید : 83 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار امنیتی برای انواع حافظه های USB (فلش مموری، هارد اکسترنال)

USB Disk Security 6.4

 

 

 

 

اکثر حافظه های جانبی (مثل فلش مموری و هارد دیسک های اکسترنال) از طریق پورت USB به سیستم وصل میشوند. استفاده فراوان و عمومی شدن این نوع حافظه ها، امکان ویروسی شدن آنها را زیاد کرده است.

چون این حافظه ها قابل حمل بوده و ممکن است در یک فاصله زمانی کوتاه به سیستم های مختلفی وصل شوند، امکان آلودگی آنها به ویروس و سایر بدافزارهای کامپیوتری وجود دارد.

همین موضوع باعث میشود تا نیاز به حفظ امنیت در برابر آنها نیز احساس شود. همه ما حداقل یک بار تجربه ویروسی شدن کامپیوتر از طریق فلش مموری های متفرقه را داریم!

 

نرم افزار USB Disk Security قادر است تا از کامپیوتر شما در مقابل برنامه های مخرب موجود در حافظه های USB محافظت کند. به این ترتیب با خیال راحت میتوانید این حافظه ها را به کامپیوتر خود متصل کنید و دیگر دست و دلتان از ترس آلوده شدن سیستم نلرزد! و نگران ویروسی شدن سیستم خود نباشید.

روح ا.... بازدید : 89 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل گذاری CD و DVD برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز

GiliSoft Secure Disc Creator 6.1

 

 

 

 

همه ما از CD یا DVD برای آرشیو کردن و نگهداری از اطلاعات و فایل های خود استفاده میکنیم. اگر این فایل ها عمومی باشند (مثل فیلم، موسیقی، نرم افزار) نگرانی بابت امنیت آنها نخواهیم داشت. ولی اگر حاوی اطلاعات شخصی یا شغلی مهم و محرمانه باشد، در این صورت باید فکری برای امنیت آنها کنیم. تا امکان دسترسی به محتوای آنها توسط دیگران وجود نداشته باشد.

 

فرض کنید اطلاعات بسیار مهم یا خصوصی را روی یک DVD رایت کرده اید. اگر قصد انتقال آن را داشته باشید و تصادفا گم شود و دست دیگران بیفتد چه میکنید؟ یا اگر خدای نکرده کسی آن را از شما سرقت کند چه عواقبی خواهد داشت؟ امیدوارم این اتفاق هرگز رخ ندهد. ولی همیشه باید مراقب بود!

روح ا.... بازدید : 111 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل دسکتاپ ویندوز

(نسخه تجاری)

Desktop Lock Business Edition 7.3

 

 

 

 

وقتی کامپیوتر خود را در حالی که روشن است برای چند دقیقه ترک میکنید، آیا نگران هستید که شخص دیگری به آن سرک بکشد؟ در این صورت بهتر است قبل از اینکه از پای کامپیوتر خود بلند شوید آن را قفل (Lock) کنید.

مزیت قفل کردن دسکتاپ نسبت به خاموش کردن سیستم این است که وقتی بعد از چند دقیقه برگشید مجبور نیستید دوباره همه برنامه ها و پنجره هایی که در حال کار با آنها بودید را باز کنید. و اطلاعات ذحیره نشده شما هم باقی خواهند ماند.

روح ا.... بازدید : 104 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار قفل گذاری روی فولدر

Folder Protect 1.9

 

 

 

 

اگر شما هم از یک کامپیوتر مشترک استفاده میکنید حتما نیاز دارید تا برخی از اطلاعات و فایل های خود را از دسترس دیگران دور نگه دارید. و یا اگر در کامپیوتر محل کار خود فایل های شخصی دارید قطعا دوست ندارید تا شخص دیگری آنها را ببیند.

 

حتی اگر اطلاعات مهمی روی لپتاپ خود دارید و نگران گم شدن و دسترسی دیگران به اطلاعات خود هستید لازم است تا با کمک یک نرم افزار، از فایل های شخصی خود محافظت کنید.

 

نرم افزار Folder Protect میتواند بر روی فولدر های شما قفل گذاری کند تا دیگران امکان دسترسی به فایل های شخصی شما را نداشته باشند. علاوه بر قفل گذاری روی فولدر، این نرم افزار میتواند روی یک فایل، یا حتی یک درایو قفل گذاری کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 581
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,504
  • بازدید ماه : 7,478
  • بازدید سال : 52,673
  • بازدید کلی : 312,383
  • فیلم و سریال

    دانلود فیلم حداکثر محکومیت

    حداکثر محکومیت

    دانلود فیلم سه خط موازی

    سه خط موازی

    دانلود فیلم پنجم می روز نبرد دوبله فارسی                                                

    پنجمین روز نبرد

    دانلود فیلم دام افکن دوبله فارسی با لینک مستقیم

    دام افکن

    دانلود فیلم ضریب سرد دوبله فارسی با لینک مستقیم

    ضریب سرد

    دانلود فیلم اوز بزرگ وقدرتمند دوبله فارسی

    اوز قوی و قدرتمند

    دانلود فیلم لوپر دوبله فارسی

    لوپر

    غول پیکر

    دانلود فیلم بچه های جاسوس 3 دوبله فارسی با لینک مستقیم

    جاسوس 3

    دانلود فیلم مخمصه دوبله فارسی با لینک مستقیم

    مخمصه

    جاسوس 2   

    دانلود فیلم گاوچران ها و بیگانگان دوبله فارسی

    گاوچران وبیگانگان


    Cloudy with a Chance of Meatballs 2

    کوفته قلقلی2

    دانلود فیلم قهرمان دوبله فارسی با لینک مستقیم

    قهرمان

    دانلود فیلم مبارزین شانگهای دوبله فارسی

    مبارزین شانگهای

     سایه تنهایی X سریال سایه تنهایی X دانلود سریال سایه تنهایی X دانلود رایگان سریال سایه تنهایی X دانلود کامل سریال سایه تنهایی X دانلود مستقیم سریال سایه تنهایی X دانلود سریال سایه تنهایی با لینک مستقیم X دانلود سریال سایه تنهایی با کیفیت عالی X دانلود سریال سایه تنهایی با کیفیت بالا X دانلود سریال سایه تنهایی مستقیم X دانلود سریال سایه تنهایی کامل X دانلود سریال سایه تنهایی رایگان X دانلود سریال سایه تنهایی به کارگردانی بیژن شکرریز X بیژن امکانیان نسرین مقانلو علی دهکردی پرویز پورحسینی X download serial saye tanhaye X دانلود سریال سایه تنهایی با حجم کم X دانلود رایگان سریال جدید سایه تنهایی بدون ساسنور با کیفیت عالی با حجم کم با لینک مستقیم

    سایه تنهایی

    دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی قسمت 5 و   بهنوش بختیاری X دانلود رالی ایرانی X دانلود رالی ایرانی مجموعه سوم قسمت 5 و 6 X دانلود رایگان رالی ایرانی X دانلود قسمت 5 و 6 رالی ایرانی X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی با کیفیت عالی X دانلود مستقیم رالی ایرانی 5 و6 X رالی ایرانی با لینک مستقیم X رالی ایرانی قسمت 5 و 6 با کیفیت عالی X مجموعه سوم رالی ایرانی X محمدرضا فروتن X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی قسمت 5 و 6 با کیفیت عالی X رالی ایرانی با کیفیت عالی X فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X مشاهده فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X نسخه جديد فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود سریال رالی ایرانی6

    رالی ایرانی

    madarane1

    مادرانه

    دانلود سریال هوش سیاه 2

    هوش سیاه

    دانلود فیلم یک دو سه

    یک دو سه

    دانلود فیلم ساعت شلوغی

    ساعت شلوغی

    دانلود فیلم متروپل

    متروپل