loading...
دانلود فیلم و سریال
اطلاعات

                                                          بسم الله الرحمن الرحیم


با عرض سلام .این سایت کاملا مجاز بوده و هیچ ارتباطی با سایتهای غیراخلاقی و مغایر با نظام جمهوری اسلامی ندارد و در صورت مشاهده لینک های غیر مجاز و یا نارضایتی صاحبان اثر لطفا اطلاع دهید تا حذف گردد

تیلیغات
روح ا.... بازدید : 98 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دانلود کامل یک سایت جهت مشاهده آفلاین

Offline Explorer Enterprise 6.7

 

 

 

 

محتوای برخی از سایت ها بسیار زیاد است. مثلا محتوای سایت های خبری گاهی به میلیون ها صفحه میرسد. تعداد صفحات سایت هایی که شامل مقاله، مطالب آموزشی، سرگرمی، و عکس هستند نیز بسیار زیاد است. این موضوع شامل انجمن های اینترنتی هم میشود.

 

نرم افزار Offline Explorer به شما این امکان را میدهد که کل محتویات یک سایت را دانلود کنید. این دانلود شامل صفحات متنی، عکس، و حتی موسیقی و فیلم هم میتواند باشد. سپس توسط همین نرم افزار میتوانید بدون نیاز به اینترنت، سایت های دانلود شده را بدون مشکل مرور کنید.

 

اگر شما مایل هستید آرشیو کل مطالب یک سایت را داشته باشید میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. در این صورت حتی اگر آن سایت یا بخشی از مطالب آن حذف شود شما میتوانید به نسخه آرشیو شده مراجعه کنید.

روح ا.... بازدید : 159 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار دانلود از تورنت

µTorrent 3.3.2

 

 

 

 

بسیاری از کاربران حرفه ای اینترنت، فایل های مورد نیاز خود را از طریق Tottent دانلود میکنند. تورنت مجموعه ای شامل تعدادی سرور و میلیون ها کامپیوتر خانگی در سراسر جهان است. در واقع وقتی شما فایلی را از طریق Torrent دانلود میکنید شما هم بخشی از این شبکه عظیم جهانی میشوید.

 

اساس کار تورنت، اشتراک گذاری فایل های موجود در کامپیوتر کاربران است. فرض کنید کاربری در امریکا یک DVD بازی را که خریداری کرده است در تورنت به اشتراک میگذارد. سپس میلیون ها کاربر در سراسر جهان که از نرم افزار Torrent استفاده میکنند قادر به دانلود آن خواهند بود. هر کاربری به محض دانلود بخشی از فایل، به یک Upload کننده تبدیل میشود که دیگران هم میتوانند از کامپیوتر وی این فایل را دانلود کنند. و به این ترتیب در عرض چند ساعت هزاران کامپیوتر در حال به اشتراک گذاری آن بازی خواهند بود.

 

برای اتصال به شبکه تورنت، نیاز به یک نرم افزار کلاینت تورنت دارید. کلاینت های زیادی برای تورنت وجود دارند که قبلا هم تعدادی از آنها را در سرزمین دانلود معرفی کرده ایم. در این مطلب، نرم افزار µTorrent را برای شما آماده کرده ایم. µTorrent جزو قدیمی ترین و بهترین کلاینت های تورنت است.

روح ا.... بازدید : 195 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

Connectify Pro 6

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ، Connectify Pro 6 منتشر شد.

 

امروزه معمولا در هر خانه ای علاوه بر کامپیوتر یا لپ تاپ، دستگاه های دیگری هم وجود دارند که میتوانند به اینترنت متصل شوند. مثل لپتاپ سایر اعضای خانواده، موبایل ها، تلویزیون های هوشمند، تبلت و ...

 

اگر لپتاپ شما مجهز به Wifi باشد، توسط نرم افزار Connectify Pro میتوانید اینترنت خود را با سایر دستگاه های خانگی تان به اشتراک بگذارید. یعنی هر لپتاپ یا موبایلی که در محدوده آنتی دهی Wifi شما باشند خواهند توانست با پسوردی که شما تعیین میکنید به اینترنت وصل شوند.

 

در واقع این نرم افزار میتواند کار مودم بی سیم WiFi را برای شما انجام دهد.

ادامه مطلب
پنجشنبه، 4 ارديبهشت ماه، 1393 \ 2 نظر \ 1618 بازدید
روح ا.... بازدید : 181 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود DAP نسخه ویژه

Download Accelerator Plus Premium 10.0.5

 

 

 

 

امروزه پرطرفدارترین نرم افزار مدیریت دانلود در بین کاربران ایرانی، نرم افزار IDM است. بر طبق آمار سایت سرزمین دانلود، بیش از 97 درصد کاربران ایرانی از نرم افزار IDM (یا همان Internet Download Manager) برای دانلود استفاده میکنند.

 

با این حال در گذشته ای نه چندان دور که هنوز IDM متولد نشده بود، نرم افزارهای دیگری در زمینه مدیریت دانلود پیشتاز بودند. که از مهم ترین آنها میتوان به FlashGet و DAP اشاره کرد.

 

در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار DAP (مخفف Download Accelerator Plus) را برای شما آماده کرده ایم.

 

نرم افزار DAP بعد از یک دوره سکون، اکنون با مجموعه ای از امکانات جدید و بی نظیر ارائه شده است. و قصد دارد تا جایگاه قدیمی خود را دوباره به دست بیاورد. در ادامه با مجموعه ای از قابلیت های جدید نرم افزار مدیریت دانلود DAP آشنا خواهید شد.

روح ا.... بازدید : 104 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار محدود کردن اینترنت

Internet Lock 6

 

 

 

 

وقتی کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد همه نرم افزارها میتوانند از اینترنت استفاده کنند. همچنین تمام سایت ها قابل دسترسی است. اما اگر بخواهید جلوی وصل شدن یک نرم افزار به اینترنت را بگیرید چه میکنید؟ (بسیاری از برنامه ها به صورت اتوماتیک برای آپدیت شدم به اینترنت وصل میشوند)

 

یا اگر بخواهید جلوی باز شدن سایت های خاصی را بگیرید از چه روشی استفاده میکنید؟ (برای کنترل اینترنت)

 

توسط نرم افزار Internet Lock میتوانید کنترل کاملی روی اینترنت خود داشته باشید. حتی میتوانید فقط اجازه باز شدن سایت خاصی را بدهید و بقیه را مسدود کنید. (این قابلیت مخصوصا در ادارات و مدارس بسیار مفید است)

 

کار با نرم افزار Internet Lock بسیار ساده است و در عین حال امکانات خوبی برای ایجاد محدودیت در اینترنت کامپیوتر شما دارد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 473
  • باردید دیروز : 581
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,532
  • بازدید ماه : 7,506
  • بازدید سال : 52,701
  • بازدید کلی : 312,411
  • فیلم و سریال

    دانلود فیلم حداکثر محکومیت

    حداکثر محکومیت

    دانلود فیلم سه خط موازی

    سه خط موازی

    دانلود فیلم پنجم می روز نبرد دوبله فارسی                                                

    پنجمین روز نبرد

    دانلود فیلم دام افکن دوبله فارسی با لینک مستقیم

    دام افکن

    دانلود فیلم ضریب سرد دوبله فارسی با لینک مستقیم

    ضریب سرد

    دانلود فیلم اوز بزرگ وقدرتمند دوبله فارسی

    اوز قوی و قدرتمند

    دانلود فیلم لوپر دوبله فارسی

    لوپر

    غول پیکر

    دانلود فیلم بچه های جاسوس 3 دوبله فارسی با لینک مستقیم

    جاسوس 3

    دانلود فیلم مخمصه دوبله فارسی با لینک مستقیم

    مخمصه

    جاسوس 2   

    دانلود فیلم گاوچران ها و بیگانگان دوبله فارسی

    گاوچران وبیگانگان


    Cloudy with a Chance of Meatballs 2

    کوفته قلقلی2

    دانلود فیلم قهرمان دوبله فارسی با لینک مستقیم

    قهرمان

    دانلود فیلم مبارزین شانگهای دوبله فارسی

    مبارزین شانگهای

     سایه تنهایی X سریال سایه تنهایی X دانلود سریال سایه تنهایی X دانلود رایگان سریال سایه تنهایی X دانلود کامل سریال سایه تنهایی X دانلود مستقیم سریال سایه تنهایی X دانلود سریال سایه تنهایی با لینک مستقیم X دانلود سریال سایه تنهایی با کیفیت عالی X دانلود سریال سایه تنهایی با کیفیت بالا X دانلود سریال سایه تنهایی مستقیم X دانلود سریال سایه تنهایی کامل X دانلود سریال سایه تنهایی رایگان X دانلود سریال سایه تنهایی به کارگردانی بیژن شکرریز X بیژن امکانیان نسرین مقانلو علی دهکردی پرویز پورحسینی X download serial saye tanhaye X دانلود سریال سایه تنهایی با حجم کم X دانلود رایگان سریال جدید سایه تنهایی بدون ساسنور با کیفیت عالی با حجم کم با لینک مستقیم

    سایه تنهایی

    دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی قسمت 5 و   بهنوش بختیاری X دانلود رالی ایرانی X دانلود رالی ایرانی مجموعه سوم قسمت 5 و 6 X دانلود رایگان رالی ایرانی X دانلود قسمت 5 و 6 رالی ایرانی X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی با کیفیت عالی X دانلود مستقیم رالی ایرانی 5 و6 X رالی ایرانی با لینک مستقیم X رالی ایرانی قسمت 5 و 6 با کیفیت عالی X مجموعه سوم رالی ایرانی X محمدرضا فروتن X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی قسمت 5 و 6 با کیفیت عالی X رالی ایرانی با کیفیت عالی X فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X مشاهده فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X نسخه جديد فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود سریال رالی ایرانی6

    رالی ایرانی

    madarane1

    مادرانه

    دانلود سریال هوش سیاه 2

    هوش سیاه

    دانلود فیلم یک دو سه

    یک دو سه

    دانلود فیلم ساعت شلوغی

    ساعت شلوغی

    دانلود فیلم متروپل

    متروپل