loading...
دانلود فیلم و سریال
اطلاعات

                                                          بسم الله الرحمن الرحیم


با عرض سلام .این سایت کاملا مجاز بوده و هیچ ارتباطی با سایتهای غیراخلاقی و مغایر با نظام جمهوری اسلامی ندارد و در صورت مشاهده لینک های غیر مجاز و یا نارضایتی صاحبان اثر لطفا اطلاع دهید تا حذف گردد

تیلیغات
روح ا.... بازدید : 187 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پاکسازی ویندوز و حفاظت از حریم شخصی

Privacy Protector 6.5

 

 

 

 

Privacy در لغت به معنای حریم شخصی است. یعنی هر چیزی که مربوط به شخص خاصی میشود و دیگران نباید از آن اطلاع داشته باشند. نرم افزار Privacy Protector میتواند از حریم شخصی شما در کامپیوتر و اینترنت محافظت کند.

 

ویندوز سابقه بسیاری از فعالیت های کاربر را در خود ذخیره میکند. این قابلیت اگرچه باعث دسترسی سریع تر به اطلاعات میشود، اما در کامپیوترهایی که بین چند نفر مشترک هستند ممکن است دردسر ساز شود. نرم افزار Privacy Protector با پاکسازی سیستم و حذف آثار فعالیت شما در ویندوز و اینترنت، باعث میشود تا دیگران نتوانند از کارهایی که شما در سیستم انجام داده اید مطلع شوند.

 

اگر شما کامپیوتر کاملا شخصی دارید باز هم نرم افزار Privacy Protector راهکار های خوبی برای حفظ حریم شخصی دارد. این نرم افزار میتواند با حذف سوابق شما در سایت های مختلف، امکان دسترسی بدافزارها به اطلاعات شخصی شما را غیر ممکن کند.

روح ا.... بازدید : 390 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی

(برطرف کننده خطاهای نرم افزاری)

Microsoft Visual C++ Redistributable Package 1.6

 

 

 

 

بسیاری از نرم افزارها و بازی های ویندوز توسط زبان برنامه نویسی ویژوال سی (++Visual C) نوشته میشوند. این برنامه ها برای اینکه بدون مشکل اجرا شوند نیاز به فایل های کمکی (مثل توابع DLL) دارند.

 

بیشتر نرم افزارهای معتبر و معروف در هنگام نصب، فایل های مورد نیاز ++Visual C را نیز در ویندوز کپی میکنند تا بدون مشکل اجرا شوند. اما برخی از نرم افزارها اینطور نیستند و از توابع موجود در ویندوز کمک میگیرند. حالا اگر به هر دلیل فایل های مورد نیاز ++Visual C در ویندوز وجود نداشته باشد، اجرای این نرم افزارها امکان پذیر نخواهد بود.

 

در این مواقع، خطایی ظاهر میشود که عنوان پنجره آن این است :

 

Microsoft Visual C++ Runtime Library

 

هرگاه با خطایی به این شکل مواجه شدید، در نظر داشته باشید که برنامه ای که در حال اجرای آن هستید نیاز به یکی از فایل های ++Visual C دارد که در ویندوز شما موجود نیست.

 

 

برای حل این مشکل، باید پکیج کامل فایل های مورد نیاز ویژوال سی را نصب کنید. این پکیج به صورت رسمی از طرف مایکروسافت منتشر شده و خطاهای ویژوال سی را برطرف میکند.

 

روح ا.... بازدید : 97 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود دیسک بوت راه اندازی سیستم

Ultimate Boot CD 5.2.7

 

 

 

 

وقتی ویندوز شما دیگر بالا نمیآید و نگران از دست دادن فایل های مهم خود در صورت نصب مجدد ویندوز هستید، هیچ چیز به اندازه یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند.

 

انواع دیسک های بوت برای راه اندازی سیستم وجود دارند که توسط گروه های نرم افزاری مختلف تولید شده اند. اما امکانات اصلی آنها تقریبا شبیه به یکدیگر است. یک دیسک بوت نجات معمولا امکان دسترسی به فایل های موجود در درایو های کامپیوتر را دارد، ابزارهای بازیابی و پشتیبان گیری از اطلاعات را دارد، و همچنین دارای آنتی ویروس بوتیبل است.

 

در این مطلب، یکی از بهترین دیسک بوت ها که ابزارهای مختلفی نیز دارد را به شما معرفی میکنیم.

 

دیسک بوت Ultimate Boot CD تقریبا 10 سال است که منتشر میشود و هر سال نسخه جدیدی با امکانات تازه ارائه میکند. این دیسک بوت امکان راه اندازی کامپیوتر شما (بدون نیاز به ویندوز) را دارد و ابزارهای مختلفی نیز در اختیار شما قرار میدهد که در مواقع اضطراری بسیار مفید خواهد بود.

 

روح ا.... بازدید : 190 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود نرم افزار کپی سریع فایل ها

Ultra Copier

 

 

 

 

همه ما با کپی کردن فایل ها و فولدرها در ویندوز آشنا هستیم. این کار را میتوان با سه روش انجام داد:

 

- کلیک راست: انتخاب گزینه Copy روی فایل مورد نظر، و گزینه Paste در مقصد

- میانبر صفحه کلید: Ctrl+C برای کپی ، Ctrl+V برای پیست

- کشیدن توسط ماوس و انداختن در محل جدید (Drag and Drop)

 

البته روش های دیگری هم برای این کار وجود دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند سرعت کپی برداری از فایل ها را افزایش دهد. یعنی شما به جای کپی عادی توسط خود ویندوز، از این نرم افزار برای کپی سریع استفاده میکنید.

 

نرم افزار Ultra Copier با عملکرد ویژه خود باعث افزایش سرعت کپی فایل ها و فولدرها در ویندوز میشود. این نرم افزار قابلیت های جالبی هم برای کپی برداری دارد. مثلا گزینه توقف موقت (Pause) را دارد که جای خالی آن همیشه در هنگام کپی برداری احساس میشود.

روح ا.... بازدید : 123 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر

Time Boss Pro 3

 

 

 

 

گاهی اوقات لازم است که نحوه و زمان استفاده دیگران از کامپیوتر خود را مدیریت کنیم. مثلا والدین میتوانند استفاده فرزندان خود از کامپیوتر را مدیریت کنند. یا اگر در شرکت خود کارمند دارید لازم است که نحوه کار آنان با کامپیوتر را برنامه ریزی کنید.

 

اگر بخواهید نحوه استفاده دیگران از کامپیوتر خود را مدیریت کنید، نیاز به نرم افزاری دارید که این کار را انجام دهد.

 

یکی از بهترین نرم افزارها برای زمان بندی و مدیریت استفاده از کامپیوتر، نرم افزار Time Boss است. توسط این نرم افزار میتوانید مدیریت کاملی بر روی نحوه استفاده دیگران از کامپیوتر خود داشته باشید. مثلا سطح دسترسی هر کاربر را تعیین کنید که به چه فایل هایی دسترسی داشته یا نداشته باشد. همچنین میتوانید زمان مجاز استفاده از کامپیوتر را تعیین کنید. (مثلا فقط 4 الی 7 بعد از ظهر)

 

این نرم افزار امکانات کاملی برای مدیریت و زمان بندی استفاده از کامپیوتر دارد. نسخه جدید نرم افزار Time Boss به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 903
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 260
  • باردید دیروز : 581
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,319
  • بازدید ماه : 7,293
  • بازدید سال : 52,488
  • بازدید کلی : 312,198
  • فیلم و سریال

    دانلود فیلم حداکثر محکومیت

    حداکثر محکومیت

    دانلود فیلم سه خط موازی

    سه خط موازی

    دانلود فیلم پنجم می روز نبرد دوبله فارسی                                                

    پنجمین روز نبرد

    دانلود فیلم دام افکن دوبله فارسی با لینک مستقیم

    دام افکن

    دانلود فیلم ضریب سرد دوبله فارسی با لینک مستقیم

    ضریب سرد

    دانلود فیلم اوز بزرگ وقدرتمند دوبله فارسی

    اوز قوی و قدرتمند

    دانلود فیلم لوپر دوبله فارسی

    لوپر

    غول پیکر

    دانلود فیلم بچه های جاسوس 3 دوبله فارسی با لینک مستقیم

    جاسوس 3

    دانلود فیلم مخمصه دوبله فارسی با لینک مستقیم

    مخمصه

    جاسوس 2   

    دانلود فیلم گاوچران ها و بیگانگان دوبله فارسی

    گاوچران وبیگانگان


    Cloudy with a Chance of Meatballs 2

    کوفته قلقلی2

    دانلود فیلم قهرمان دوبله فارسی با لینک مستقیم

    قهرمان

    دانلود فیلم مبارزین شانگهای دوبله فارسی

    مبارزین شانگهای

     سایه تنهایی X سریال سایه تنهایی X دانلود سریال سایه تنهایی X دانلود رایگان سریال سایه تنهایی X دانلود کامل سریال سایه تنهایی X دانلود مستقیم سریال سایه تنهایی X دانلود سریال سایه تنهایی با لینک مستقیم X دانلود سریال سایه تنهایی با کیفیت عالی X دانلود سریال سایه تنهایی با کیفیت بالا X دانلود سریال سایه تنهایی مستقیم X دانلود سریال سایه تنهایی کامل X دانلود سریال سایه تنهایی رایگان X دانلود سریال سایه تنهایی به کارگردانی بیژن شکرریز X بیژن امکانیان نسرین مقانلو علی دهکردی پرویز پورحسینی X download serial saye tanhaye X دانلود سریال سایه تنهایی با حجم کم X دانلود رایگان سریال جدید سایه تنهایی بدون ساسنور با کیفیت عالی با حجم کم با لینک مستقیم

    سایه تنهایی

    دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی قسمت 5 و   بهنوش بختیاری X دانلود رالی ایرانی X دانلود رالی ایرانی مجموعه سوم قسمت 5 و 6 X دانلود رایگان رالی ایرانی X دانلود قسمت 5 و 6 رالی ایرانی X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی با کیفیت عالی X دانلود مستقیم رالی ایرانی 5 و6 X رالی ایرانی با لینک مستقیم X رالی ایرانی قسمت 5 و 6 با کیفیت عالی X مجموعه سوم رالی ایرانی X محمدرضا فروتن X دانلود مجموعه سوم رالی ایرانی قسمت 5 و 6 با کیفیت عالی X رالی ایرانی با کیفیت عالی X فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X مشاهده فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X نسخه جديد فيلم رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود رالي ايراني با کيفيت عالي X دانلود سریال رالی ایرانی6

    رالی ایرانی

    madarane1

    مادرانه

    دانلود سریال هوش سیاه 2

    هوش سیاه

    دانلود فیلم یک دو سه

    یک دو سه

    دانلود فیلم ساعت شلوغی

    ساعت شلوغی

    دانلود فیلم متروپل

    متروپل